Wednesday 19 December 2012

SUPERNATURAL




Cerita ini kalau tak silap aku,sudah lama ditayangkan dekat tv3. Cuma aku je buat tak endah...Pada mulanya, aku kurang minat cerita SPN ni. Sebab aku fikirkan cerita ni ada unsur ganas yang terlampau dan tidak disangka aku pula lepas aku tengok season 1-full, berlaku sebaliknya. Hehh... Gara-gara abang aku lah transfer satu folder ke external aku, so,bila bosan layan je lah cerita ni..

Berbalik kepada.. maksud aku "berlaku sebaliknya".. Memang tak disangka aku lah.. Dalam cerita ni bukan shj ada unsur aksi/seram/fantasi malah kelakar diorang boleh tahan juga. Tambahan, adanya pula watak Cass-stupid-nerdy-angel- hehe..Serius aku katakan watak Cass kelakar walaupun pada dasarnya serius. So,tak hairanlah kenapa orang lebih tertarik kat watak Cass je.


  
Buat masa ni aku dah habis tengok siri 1 hingga 6. Siri 7 sampai ep. 11 je ... selebihnya tak dapat nak download. sebab ada masalah teknikal.hehehe. Tapi walaupun tak sempat habis siri7, keseluruhan cerita boleh tahan! 
Bagi aku semua scene ok je,tapi paling aku tak boleh lupe dalam episode 'Yellow Fever' (s4).
 Memang kelakar habis! haha korang boleh tgok di sini apa yang kelakar..hehe

Lagi satu, hanya episode ni yang ada bonus scene:

Korang boleh tgok scene di sini

Baru-baru ini,season 8 dah mula keluar. Tapi macam biasa lambat sikit nak tayang kat tv3. Kalau tak silap, baru je habis season 6. -lambatnya..ish..ish... Hmm.. ini pun,tak pasti diorang nak tayang kat tv.

Tapi nak tak nak kene sabar menunggu juga.. =)

*credit pic from supernatural.tumblr.com 

No comments:

Post a Comment