Tuesday 11 September 2012

lepak bersama dgn member lame

Hello!
Pada 8hb September yg lalu... adalah hari yang memang buat aku senyum je... haha Iyelah time tu sekolah ganti so, budak-budak dalam kelas aku ramai yang tak datang (tak delah belajar sangat-riuh pon tidak)kalau tak macam pasar lah kelas PPU1 DINAMIK tuu.. hmmm..

Lepas sekolah ramai member dah plan nak pergi beraya kt rumah cikgu Hamimah (guru kelas aku) tapi aku pula sebaliknya. Aku dah plan ngn member lama 5R- Aizat,Shah,Palin dan Nik nak study pasal edit kat photoshop. Mulanya aku ingat diorang just rumor je.. tapi mmg betul2 serius nak belajar. =p
           Jadi,aku disuruh tunggu kt dpan stesen minyak yg x jauh dr sekolah sbb Palin bersungguh-sungguh nak jemput aku,haihh... tapi dah lebih sejam menuggu diye tak ambik aku juga. Rupanya ade masalah transport pula si Palin ni.So,Nik yg dari Banting jemput aku(ditemani oleh Palin)
   Lenguh kaki menunggu tu memang sakit lah tapi berbaloi setibanya aku sampai kt umah Palin.
Macam-macam cerita dikongsikan. Masing2 dah sibuk dgn assignment kt kolej diorng.Time camni lah peluang aku nak tanye pasal Adobe Illustrator(AI) yg aku idam2 kan tu.. Selesai install terkejut jugak lah ingat kan diye bagi AI je rupenye banyak adobe yg diye bagi. Trimas NIK!! 
    Pastu kitorang teruskan dgn menge'share' editor application yg kitorang ade. Kitorang lepak sampai lupe nk balik waktu dah nk masuk maghrib. Time balik ni lah kitorang rase sedih sgt tak tahu bile lg boleh lepak same2..Haiishh..kenangan ni aku tak mahu lupakan.. 




*gambar kenangan time ni tak de sebab tak bawak kamera. =_=''

No comments:

Post a Comment